úterý 28. srpna 2012

CATRICE - LAK RASPBERRY FIELDS FOREVER

Dlouho jsem hledala červený lak který bude mít nádech tak lehce do růžová a bude svěží . Hledání se vyplatilo a našla jsem barvu kterou jsem chtěla . Lak od Catrice v odstínu Raspberry Fields Forever mne naprosto uchvátil .

Lak je středně krycí - 2 vrstvy stačí . Bohužel jeho výdrž není nijak dokonalá . Po dvou dnech se začne  odlupovat , ale pokud ho přetřete nějakým bezbarvým lakem nebo nadlakem tak jeho životnost prodloužíte a dodáte laku krásný lesk ;) Ale který lak dnes vydrží ? ... Účtenku nemám , ale myslím , že stojí kolem 70 Kč.

Za sebe tento lak můžu doporučit , protože ta šťavnatost je opravdu luxusní :)


Holky , určitě mi dejte vědět zda tuto šťavnatost máte taky a přeji krásný sluneční den :)

Žádné komentáře:

Okomentovat